09:01

Idealny krem pod oczy

Dzień dobry! :)

Wiesz z jakim produktem mamy największy dylemat podczas zakupów?

Oczywiście z kremem pod oczy; a to uczula , a to za drogi, a to nie działa. Niestety z próbkami kremów też jest ciężko, ale gdy już jakimś cudem dorwiemy aptekę w których są testery, to zaczyna się wewnętrzna walka nałożyć pod oczy - przetestować czy nie.



Z jednej strony nie, bo jak, przecież mam makijaż.. Jak ja wrócę do domu? Przecież będzie widać, a co jeśli spotkam kogoś w powrocie do domu? (tak! wtedy najczęściej spotykamy połowę swoich znajomych których nie widzieliśmy pół wieku, skąd ja to znam ;))

Z drugiej strony jesteś przekonywana/ przekonywany, że dany produkt jest hipoalergiczny, że super, świetny a wręcz najlepszy … chociaż z tym niestety różnie to bywa.

Dziś napiszę o moim pewniaku, zawsze gdy zadawane jest pytanie o krem pod oczy odpowiadam bez zastanowienia: Vita- POS :)



VitA-POS jest sterylną maścią do oczu (tak do oczu, nie pomyliłam się ) Zawierającą obok 250 j.m./g palmitynianu retinolu (witamina A), stałą i płynną parafinę, wosk oraz białą wazelinę.

Pierwotne działanie maści

W czasie długotrwałej pracy przy komputerze, oglądaniu telewizji, pod wpływem dymu czy klimatyzacji dochodzi często do pieczenia, swędzenia i wysuszenia oczu oraz odczucia obecności ciała obcego (soczewki kontaktowe dodatkowo nasilają objawy).

W tych sytuacjach VitA-POS śpieszy na ratunek; zmniejsza powyższe objawy, tworząc przyjemny, ochronny film na powierzchni oka.



Maść idealna na suche i podrażnione spojówki z powodzeniem zastąpi także... krem pod oczy. Zwłaszcza jeśli skóra wokół nich jest bardzo sucha, a ty często zmagasz się z uczuciem „piasku” pod powiekami.

Dzięki zawartości retinolu i wazeliny, maść VITA-POS doskonale nawilża delikatne i najczęściej przesuszone obszary wokół oczu.

Oprócz tego znakomicie je regeneruje, łagodzi podrażnienia i doskonale radzi sobie z łuszczącą się, a nawet pękającą skórą.



Jest dość tłusta. Ze względu na konsystencję ja stosuję ją na noc i Tobie też polecam tak stosować. Wiek? Tu nie ma wytycznych.Sprawdzi się zarówno u osób 20+ jak i 50+. Dostępna bez recepty i dodatkowo napomknę, że cenowo nie przekracza 20 zł i jest bardzo wydajna. Nieźle prawda? :)

Ja swój faworyt przedstawiłam. A Ty znałaś/ znałeś ten produkt? Czy może cenisz sobie inny? Chętnie się dowiem, który według Ciebie jest wart zakupu :)


Sylwia Tomaszewska
mgr kosmetologii

73 komentarze:

  1. super wpis oby wiecej takich

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia jaki krem bys polecila na cienie pod oczami ? Myslalam o czyms z witamina c?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej krem z witaminą C,ciężko mi podac konkretny produkt bo sama stosuję serum z witaminą C + tą maść :)

      Usuń
  3. w kazdej aptece kupię tą maść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) Jakiś czas temu było ciężko kupić tą maść przez braki, ale teraz z tego co słyszałam nie ma problemów :)

      Usuń
  4. Ja używam od 5 tygodni kremu z Resibo i muszę powiedzieć, że bardzo dobrze się sprawuje. Ale ta cena... powala

    OdpowiedzUsuń
  5. Spadłaś mi tym postem z nieba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten krem. Pamietaj jak mi go polecilas jak zaczelam do Ciebie przychodzic. Moge podpisac sie pod wszystkim co napisalas w tym poscie. Nie zamienilabym go w zyciu na inny produkt jest nr 1. Pozdrawiam Cię cieplutko Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię czytać twojego bloga.Jest taki normalny, nie zbajerowany przez koncerny kosmetyczne.Przedstawiasz produkty dostępne na każdą kieszeń, a nie słynne kremy za x złotych na które nie stac studentkę. Bardzo to cenie i mama nadzieje,ze nie zostaniesz przekupiona i nie będziesz nam polecać byle czego tylko żeby zbić na tym kasę. Pozdrawiam cieplo w mroźne środę. Czytam i kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie za każde słowo! Jest mi niezmiernie miło czytać takie komentarze :) Chcę żeby na blogu były produkty dostępne dla każdego :)

      Usuń
  8. A jak sobie poradzi z drobnymi zmarszczkami??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy dłuższym stosowaniu bardzo uelastycznia skórę i spłyci drobne zmarszczki :)

      Usuń
  9. ciężko to kupić w aptece ale muszę to dorwać

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli można kupić tani a dobry krem hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie nie zachęca, ale jak widać powiedzenie "Nie oceniaj książki po okładce" jak najbardziej się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ;) ale maść jest bardzo "zgrabna" i wszędzie się zmieści ;)

      Usuń
  12. Kończę właśnie mój krem z Sylveco. Jestem z niego w miarę zadowolona ale szukam teraz czegoś co mocno nawilży skórę pod oczami.Spróbuję twojej propozycji. Czy można go stosować u osob po 60?

    OdpowiedzUsuń
  13. Spełniasz marzenia takimi wpisami #happy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam pytanie.
    Czy ta maść nie jest za ciężka na delikatną skórę pod okiem?
    Przeraża mnie w jej składzie stała i ciekła parafina....
    Czy mogłabys rozwiać me obawy?
    Pozdrawiam.
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekla parafina jest właściwie obojętna dla skóry, jest powszechna w kosmetykach dla dzieci, dla cer wrażliwych jakk i suchych.Ma działanie okluzyjnie (hamuje utratę wody z naskórka na drodze parowaniu), Nie ma co jej się obawiać :) Pamiętajmy też,ze skoro masz bardzo delikatną skórę wyjątkowo potrzebuje mocnej ochrony 😊

      Usuń
  15. lecę do apteki hihihi

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będą posty makijażowe?

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie do końca przekonuje mnie stosowanie kremów na bazie wazeliny pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie jesteś przekonana używać? Podaj mi proszę konkretnie przyklady

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlaczego Cię nie przekonuje? Podasz może jakieś propozycje kremów do twarzy,które uważasz za dobre?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest ta maść, ja już 3 tubkę zaczynam :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę kiedyś wypróbować! Chyba nigdy nie wpadłabym na to, żeby maść do oczu użyć jako kremu pod oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog. Wiele rzeczy można się dowiedzieć. Nie owijasz w bawełnę, nie słodzisz. Nie ma tu żadnej nachalnej reklamy. Piszesz do nas czytelników wprost, a nie walisz tu pojęciami wyklepanymi. Może rozważ nagrywanie filmików? :) ooo tak. Zostań również youtuberką. Przydałaby się ktoś taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) może w przyszłości , na chwilę obecną za mało mam odwagi :)

      Usuń
  24. Pierwszy raz słyszę o tym specyfiku :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Stosuję od kilku dni i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A mozna go stosowac przy doczepianych zesach? Nic im nie bedzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie można, ale może spowodować,że rzęsy szybciej odpadną :)

      Usuń
  27. kiedy kolejny post?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy pomysł z tym kremem :) wypróbowałabym.

    OdpowiedzUsuń
  29. musze zapamietac obecnie uzywam bobbi brown

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz racje krem jest super. Skora pod oczami jest pięknie nawilżona i dodatkowo mam wrażenie rozświetlona. Pozdrawiam, Ala

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, że polecacie, może tez spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Trafiłam na Pani blog przypadkiem i powiem,że bardzo przypadł mi do gustu�� ja rowniez używam tego kremu sprawdza
    się świetnie,używałam również Bobi Brown tylko cena jest kosmicznie wysoka,a ten nie kosztuje wiele,a efekty są zadowalające ...mnie ten krem poleciła Pani w aptece w DE i jestem bardzo zadowolona. Szczerze polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę wypróbować ten kremu chociaż jestem bardzo zadowolona ze swojego ulubieńca, ale czekając na przesyłkę mogłabym go stosować :) Gorąco polecam krem pod oczy z awokado fimry Martina Gebhardt jest to najlepszy kosmetyk pod oczy jaki miałam, do tego ma bardzo czytelny naturalny skład. Więcej przeczytacie na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy mogłabyś napisać jak często można stosować tę maść? Czy latem też można jej używać?

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie posłucham koleżanki po fachu i wypróbuję tę maść pod oczy :)
    Niestety ja ostatnio dość dużo pracuję przy komputerze co przekłada się na uczucie dyskomfortu związane z oczami.
    Dodatkowo jestem okularnicą :)
    A retinolu na skórze nigdy za wiele :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem w potrzebie,więc popędzę do apteki!Przypadkowo weszłam na tę stronę,ale już dziękuję!☺😘pozdrawiam-Grażyna.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przypadkiem znalazłam się na tej stronie,ale mam takie pytanie,kiedyś okulista polecił mi tą maść do oczu, ale miałam problem z aplikacją.Porcja nie chciała się oddzielić od tubki.Czy jest na to jakaś rada?

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy kosmetyk. Szukam kremu pod oczy więc z pewnością ten wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja bardzo długo szukałam idealnego kremu pod oczy. Warto szczególnie zadbać o tą okolicę skóry twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Czy można stosować krem na powieki górne i dolne?

    OdpowiedzUsuń
  41. a czy można go stosować rano i wieczorem czy może lepiej rano coś słabszego a na noc ten krem?

    OdpowiedzUsuń
  42. Używam tej maści regularnie na noc. Jest genialna. Ale nie nadaje się na dzień pod makijaż. Proszę poleć coś silnie nawilżającego i równie skutecznego, ale do stosowania pod korektor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa propozycja. Ja szukałam bardziej czegoś z kwasem hialuronowym żeby pozbyć się cieni pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam serdecznie. Co poleci pani na worki pod oczami

    OdpowiedzUsuń
  45. Cieszę się, że tutaj trafiłem. Rzetelny wpis

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeszcze nie używałam, ale doktor okulistka mi właśnie poleciła stosowanie tej maści na noc pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Oooo ciekawa ,poczytałam i muszą ją mieć .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Laboratorium kosmetologa , Blogger