12:15

Srebro koloidalne- remedium na wiele problemów skórnych i nie tylko

Witajcie w lutym

Kojarzycie srebro koloidalne? O tej pielęgnacyjnej perełce napiszę dzisiaj. W moim odczuciu dorównuje najlepszym hydrolatom czy tonikom, a w wielu wypadkach działa o wiele korzystniej.

Często nazywane jest „Antybiotykiem natury”; to bardzo silnie działający środek odkażający i przeciwbakteryjny; zabija bakterie, wirusy, grzyby oraz pleśń.


Srebro koloidalne często stosowane jest zewnętrznie, jak i wewnętrznie. Preparaty ze srebrem koloidalnym zwalczają między infekcje wirusowe, grzybicze, bakteryjne czy problemy okulistyczne. Ja natomiast w poście skupię się tylko na zastosowaniu zewnętrznym, gdyż to jest w pełni bezpieczne i sprawdzone przeze mnie.

Dlaczego działanie srebra jest tak wszechstronne?

Dzięki wyszukiwaniu znajdujących się na skórze zarazków, srebro koloidalne zaczyna je do siebie przyciągać i niszczyć enzymy, które stanowią jedyne pożywienie szkodliwych drobnoustrojów. Inne bakterie i wirusy znajdujące się na powierzchni naszej skóry dzięki srebru koloidalnemu poddają się utlenianiu. Dzięki takim właściwościom srebro doskonale nadaje się nie tylko do ochrony twarzy przed zakażeniem bakteryjnym, ale też do odkażania skaleczonej i podrażnionej skóry.



Najczęstsze zastosowania srebra koloidalnego:


- zmniejszenia przetłuszczania się skóry i regulację pracy gruczołów łojowych,

- odkażanie wszelkich uszkodzeń skóry (skaleczenia, zadrapania oraz oparzenia),

- łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry (np. po depilacji),

-łagodzi naczynka i rumień, 

- pomaga w walce z trądzikiem różowatym,

- możemy nim dezynfekować dłonie oraz przykładowo odkażać sprzęt sportowy na siłowni, wnętrze butów czy ubikację publiczną, 

- łagodzi AZS oraz łuszczycę, 

- delikatnie matuje i odświeża skórę, 

- pielęgnuje i pomaga zachować właściwą kondycję skóry normalnej,


- idealna wcierka przy łupieżu, niedoskonałościach skóry głowy oraz mocnym łojotoku, 

- łagodzi miejsca ukąszeń owadów,

 - dodatek to płukania tkanin, (srebro hamuje rozwój mikrobów w naszych ubraniach).

Dla kogo?

Do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry.
Warto jednak pamiętać, że nie mogą go stosować osoby uczulone na srebro. 
Jeśli mamy co do tego wątpliwości, należy wykonać  test alergiczny; na przedramię nakładamy kilka kropli srebra. Obserwujemy dokładnie skórę, w przypadku uczulenia po pewnym czasie powinna wystąpić reakcja alergiczna.

Stosowanie

Srebro koloidalne stosujemy tak samo jak tonik czy hydrolat, omijając okolice oczu. Najlepiej stosować rano i wieczorem
, natomiast osoby walczące z trądzikiem, mogą je stosować  nawet 4 razy dziennie (dokładnie przemywając te rejony, na których pojawia się najwięcej zmian). Możemy je także stosować w formie okładów.
  

Srebro koloidalne jest bezwonne i czyste chemicznie, co oznacza, że nie powoduje podrażnień skóry jest więc idealną alternatywą dla skór wrażliwych czy alergików, u których preparaty na trądzik i maści na ukąszenia owadów mogą wywołać dodatkową reakcję alergiczną.

Wady


Butelka jest duża, pękata i  z ciemnego szkła. Otwór przez który wydobywa się produkt jest mało praktyczny w codziennym stosowaniu, więc najlepiej jak przelejemy sobie go do innego bardziej poręcznej ciemnej buteleczki. 


Gdzie kupić?

Srebro koloidalne kupimy w aptekach lub sklepach zielarskich o rożnych pojemnościach od 150ml do 500ml. Ceny wahają się od 20-40zł.

Jeśli chcecie poczytać więcej o srebrze to polecam Wam książkę:
„Srebro koloidalne jako lek"z najnowszymi badaniami i opisem pozytywnego wpływu srebra koloidalnego na 80 chorób. KLIK

Stosowałyście/stosowaliście srebro koloidalne albo kosmetyki zawierające ten składnik, a może pierwszy raz przeczytałyście o nim u mnie na blogu? Dajcie znać koniecznie ☺


PS 14 stycznia minął 1 rok bloga! Aż ciężko mi uwierzyć, że tak szybko zleciał :) Dziękuję za każdą wiadomość/komentarz czy symbolicznego lajka, który wspiera mnie w rozwijaniu mojego kawałku internetowej przestrzeni. Dziękuję! 💗   

 Sylwia Tomaszewska
mgr kosmetologii

27 komentarzy:

  1. Jest też srebro w buteleczce z atomizerem :) z Aura Herbals

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie stosowałam tego srebra ale na pewno zacznę skoro polecasz:)
    i gratuluję pierwszego roczku:)
    wierna fanka Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam nigdy o takim srebrze :))) dobrze się dowiedzieć czegoś nowego :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej nie wiedziałam, że srebro ma takie zastosowania. Ja na szczęście nie mam problemu z trądzikiem, ale przyznam, że mnie to zaciekawiło :) Chętnie podpowiem koleżankom , które walczą z pryszczami. Pozdrawiam serdecznie, Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupiłam w zielarskim tylko w szklanej butelce i powiem szczerze, że REWELACJA:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam parę lat temu srebro koloidalne do picia ale jakoś nie mogłam się do niego przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli używasz go na skórę? Znam osobę, która używa wewnętrznie i poleca wszystkim wokół, ale jakoś się waham... Chyba łatwiej byłoby mi przekonać się do "użytku zewnętrznego".

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie stosowałam, ale słyszałam wiele dobrego o tym preparacie. Na szczęście nie mam problemów skórnych, więc nie mam potrzeby używania :) Ale polecam znajomym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze powiem że słyszę o tym pierwszy raz. Z pewnością spróbuję bo borykamam się z częstymi niedoskonałościami na twarzy które goją się powoli :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis, szczerze powiedziawszy nie miałam pojęcia o istnieniu takiego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nasza cała rodzina stosuje go głównie przy infekcjach. Pijemy po 50 ml kilka razy dziennie. Polecam. Jednak srebro niekoniecznie apteczne a koloidalne jonowe, my kupujemy na alegra24

    OdpowiedzUsuń
  12. Dotychczas wiedziałam jedynie, że coś takiego istnieje... Twój post uświadomił mi szerokie spektrum jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam ale sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się przyznać że nie wiedziałam nawet o istnieniu takiego srebra, ale będę miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam i bardzo lubię :)
    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/02/kozuszek-i-bordowa-sukienka-z-falbankami.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Już gdzieś o tym srebrze słyszałam, jednak nie kupiłam jeszcze. Twój post mnie w 100% przekonał. Mam nadzieję, że się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Stosowałam srebro na oparzenie, ale nie wiedziałam, ze można je stosować normalnie na co dzień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy preparat. Porozglądam się za nim:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę kupić, wyjdzie mi to na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie słyszałam i widzę, że to był błąd, czas go nadrobić :)

    www.blisko-lasu.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Sklep www.akar.olsztyn.pl ma bardzo bogatą ofertę. Warto sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piszesz aby omijać okolicę oczu tak jak przy toniku czy hydrolacie.. codziennie przemywam oczy właśnie oczy hydrolatem.... rozumiem, że to błąd? Czy znajdę u Ciebie post tylko o pielęgnacji skóry wokół oczu? Mam cieniutką skórę wokół nich z tendencją do zmarszczek niestety... jak właściwie ją pielęgnować? Będę wdzięczna za wskazówki, szczególnie co z tym przemywaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy jaki jest to hydrolat czy tonik. U mnie na blogu nie na jeszcze postu tylko o pielęgnacji skóry oczu, jest o kremie który moim zdaniem jest świetny na tą okolice 😉

      Usuń
  23. Czyli według was srebro koloidalne sklep jest polecane, tak? Faktycznie tak dobrze leczy skórę? Pytam, ponieważ sama prowadzę walkę z trądzikiem...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Laboratorium kosmetologa , Blogger