22:27

Demakijaż

Witaj :) Jeśli chodzi o demakijaż, to jestem zdeklarowaną wielbicielką żeli do mycia i płynów micelarnych.

 Dziś przygotowałam dla Ciebie post na temat jednego z najbardziej znanych płynów - Bioderma Sensibio H2O ( tu wersja AR) oraz niestety trochę mniej znanego łagodnego żelu oczyszczającego do twarzy Sensibio Gel Moussant. Mam nadzieję, że po tym poście się to zmieni ;)


 

Ku jasności nie jest to post sponsorowany. Płynu zużyłam już X opakowań, natomiast żelu rozpoczełam właśnie drugie opakowanie.

Zacznę od 
płynu micelarnego Sensibio H20 o którym krążą już legendy ;)

SENSIBIO H20 Ar
Opakowanie jest minimalistyczne; plastikowa, przezroczysta butelka. W przypadku serii Sensibio z różowymi detalami na etykiecie. Dozowanie produktu jest bezproblemowe. Płyn, jak na micele przystało, nie pachnie - jest hipoalergiczny i oczywiście nie zawiera parabenów.

Za co go cenię? Za to, że daje mi poczucie komfortu dobrze oczyszczonej skóry, nie podrażnia ani nie szczypie w oczy. Bardzo skutecznie usuwa makijaż, wystarczy chwilę przytrzymać płatek, nie ma konieczności silnego pocierania.

 Czy użyję delikatnego podkładu mineralnego czy cięższego fluidu, wiem, gdy sięgnę po ten dermokosmetyk makijaż zostanie dokładnie usunięty.

Zawarte w Sensibio H2O AR estry kwasów tłuszczowych, elementy składowe miceli, są podobne w swojej budowie do fosfolipidów błon komórkowych i pomagają odbudować warstwę hydrolipidową skóry.

Nie pozostawia również na skórze warstwy żadnej lepkości. Skóra po zastosowaniu jest dobrze oczyszczona, fajnie odświeżona, równocześnie nie ma tu mowy o żadnym ściągnięciu, czy przesuszeniu.

Ma tylko jedną wadę - cenę. Ja zazwyczaj dokonuję zakupu podczas promocji. Płyn często jest dostępny w dwupaku 2x 500 ml za około 60 zł. Mimo to pamiętajmy, że jest to produkt wysokiej jakości, potrafi nam wystarczyć na ponad 6 miesięcy stosując go 2x dziennie.
Gdy przeliczymy: kupując tanie płyny micelarne o małych pojemnościach co miesiąc, wydatek jest niemal identyczny. Różnica jest taka, że w przypadku płynu z Biodermy płacimy jednorazowo, a tutaj cena nam się rozbija na więcej miesięcy. Łagodny żel oczyszczający do twarzy z serii Sensibio 


Nie wyobrażam sobie codziennego demakijażu bez użycia, wody. Po prostu nie ;)

Gel ma pojemność 200ml. Całość utrzymana jest w przyjemnej dla oka, różowej kolorystyce, nawiązującej do pozostałych kosmetyków z serii Sensibio. Zaopatrzony jest w pompkę z funkcją "stop-open"- zero przeciekania czy uciekających nakrętek. Uffff! ;)

Opakowanie kryje w sobie przezroczysty produkt o konsystencji delikatnego i dosyć rzadkiego żelu. Zaletą jest jego delikatny zapach, który nie drażni podczas mycia i szybko się ulatnia. 


Gel nałożony na zwilżoną wodą skórę zamienia się w lekką i delikatną, niezbyt obfitą białą piankę, dzięki której jego użycie jest na prawdę przyjemne. Dobrze się rozprowadza i równie łatwo zmywa, nie pozostawiając na skórze żadnego filmu. Dobrze się sprawdza się podczas porannej, jak i wieczornej pielęgnacji.

Po jego użyciu skóra jest oczyszczona i odświeżona, a co najważniejsze żel nie powoduje nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia. 


Nie podrażnia skóry i nie wzmaga zaczerwienień, dobrze oczyszcza strefę T nie przesuszając przy tym pozostałych, delikatnych partii mojej twarzy. Dermokosmetyk nadaje się także do demakijażu oczu. Idealny do każdego rodzaju skóry od naczyniowej ( KLIK) do trądzikowej.
Produkty o których dzisiaj napisałam lubię, sama używam i bardzo Ci polecam. Oczywiście nie są to tylko jedyni moi ulubieńcy, ale o innych jeszcze napiszę ;)

A Ty znasz te produkty? Kojarzysz dermo kosmetyki marki Bioderma? Czy może posiadasz jakiegoś innego ulubieńca w kategorii demakijażu :) Chętnie poznam Twoją opinię ;)

Sylwia Tomaszewska
mgr kosmetologii

51 komentarzy:

  1. U mnie Bioderma się sprawdziła w 100%, jest to najlepszy płyn jaki dotychczas stosowałam, zmywa idealnie, na skórze nie zostaje powłoka która uniemożliwia wniknięcie składnikow kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten micel i chętnie do niego wracam ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam miniaturkę w pudełku be- Glossy i od tamtej pory planuję go kupić, bo był świetny. Na razie konczę płyn micelarny Garniera, który też bardzo lubię :):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki jest koszt tego zelu do mycia?

    OdpowiedzUsuń
  5. To klasyk ;) Płyn cenię za delikatność i skuteczność :) prosimy o wiecej postow polecających takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwia lubię Twój blog �� czekam z niecierpliwością na następne posty ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam, czytałam wiele o Sensibio H2O ale niestety wciąż zniechęca mnie cena. 69zł za dwie buteleczki to wciąż naprawdę sporo. Póki co się powstrzymam, ale może kiedyś ��

    OdpowiedzUsuń
  8. UWIELBIAM TEN PLYN. SUPER ZE O NIM PISZESZ :) ANULKA

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro lece do apteki po ten gel. Doradz mi prosze czy znasz Hydrabio, Gel-Creme? co o nim sadzisz? moze jakis post o tym kremie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie próbowałam tego kremu, jesli będzie okazja to wypróbuję i napisze Ci moja opinię 😊

      Usuń
  10. cieszę się że mogę być Pani wierną pacjentką�� uwielbiam Panią za profesjonalizm ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, wydajność na medal, skuteczność na 5-tke! Bardzo mnie ciekawi ten gel do mycia. Chyba się na niego skuszę skoro go poleca taki fachowiec jak Ty Czy mozesz polecic jakiegos kosmetologa w Poznaniu? Strasznie cieżko o dobrą opiekę kosmetyczną. Mam wrazenie, ze ciągle źle trafiam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Poznaniu nie znam osoby wartej polecenia 😊 bardziej Lubelszczyzna, Warszawa, Kraków i Katowice 😊

      Usuń
  12. jaka cena żelu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponad 40zł 😊 do jutra promocja w super-pharm na produkty Biodermy 😊

      Usuń
  13. widzę blog z dnia na dzień rozkręca się. Gratuluję pani Sylwio będę dalej go polecać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam już wiele żeli do mycia twarzy przeznaczonych dla cery miesznej, póki co wygrywa La Roche Posay, ale ten też chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam nic z Biodermy. Pokładałam ostatnio wielkie nadzieje w żelu do mycia twarzy z Sylveco alenie spisał się. Chętnie przetestowała bym ten żel, a plyn to obowiazkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czy bedzie post o plamach na twarzy? mam straszy z nimi problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam w planach w następnym poście poruszyć problem przebarwień 😊

      Usuń
  17. Gdzie Pani pracuje? chetnie przyszlabym do Pani na jakis zabieg. Widzę, dużą wiedzę u Pani. Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam serdecznie Danuta

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę się w końcu nauczyć, że nie zawsze musze kupować tanie kosmetyki.Przeliczając widzę, czasem warto dać parę zł więcej i mieć coś dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. suuuuper post! dobranoc Sylwinka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię ten płyn, zelu nie znam. Z każdym postem widzę duży rozwój bloga,ciekawe teksty i pomysłowe zdjęcia.Tak trzymaj �� powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy ten zel można stosować rano i wieczorem? Po mikrodermabrazji nie bwdzięczny podrażniać? Jaki krem mocno nawilżający polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ten zel nie będzie podraznial, ma działanie łagodzące 😊 Idealnie sprawdza się po zabiegach 😊

      Usuń
    2. Przykladowo polecam: Cetaphil, La Roche Posay Cicaplast, Dermosan, Iwostin z wersji Puritin

      Usuń
  22. Czekamy na posty dla ciężarnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy znasz jaki tańszy odpowiednik dobrego żelu do mycia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hipoalergiczny zel do mycia twarzy Biały Jeleń, Sylveco 👌

      Usuń
  24. Micelarany mam,bardzo ciekawi mnie zel �� skoro zachwalasz jestem w stanie kupic ��

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo się ciesze,ze założyła Pani bloga.Jestem Pani klientką od 3 lat,nie wyobrażam sobie chodzić na zabiegi do kogos innego.Wiedzą i umiejętności są na miarę złota. Ściskam Małgorzata ��

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawią mnie te produkty �� zwłaszcza ze w superpharmie będzie promocja -40 % :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj :) Co myslisz o depilacji laserowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jak najbardziej za 😊 Więcej informacji o depilacji znajdziesz tutaj:

      Usuń
  28. https://laboratoriumkosmetologa.blogspot.com/2017/02/top-5-zabiegow-na-chodniejsze-dni.html?m=1 😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  29. https://laboratoriumkosmetologa.blogspot.com/2017/02/top-5-zabiegow-na-chodniejsze-dni.html?m=1 😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam z niecierpliwością na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację ten zel jest bardzo dobry. Kupiłam go po przeczytaniu Twojego wpisu odrazu go kupilam.Jestem zachwycona! Jest delikatne,intensywnie nawilża i cudownie zmywa makijaż. Nie powiedziałabym ze bioderma ma tak fajny kosmetyk w swojej ofercie. Dziękuję bardzo za ten artykuł. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mogę przekonać się do tej firmy.jest strasznie droga.tyle mamy kosmetyków w sklepach o podobnym działaniu i są o połowę tansze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeliczając na wydajność wcale nie jest taka droga :) Poza tym na innych rzeczach warto zaoszczedzać ;)

      Usuń
  33. I tez czekam na kolejny fajny poscik

    OdpowiedzUsuń
  34. Od dawna używam tego płynu micelarnego, ale od jakiego czasu zastanawiam się czy po jego użyciu należy zastosować jeszcze tonik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej po demakijażu jest zastosować tonik w celu przywrócenia skórze właściwego pH :)

      Usuń

Copyright © 2016 Laboratorium kosmetologa , Blogger